Hundra hundar

Hundra hundar-nja inte riktigt,men ändå :P

Igår kväll gick jag och en vän en riktigt promenad, gick härifrån 21.30 och var hemma vid porten igen 00.30! Vi var ut och försökte sätta upp Weight Pull lappar, gick väl sådär bra, blev lite stressat och så, hade tex inga plastfickor,men aja hoppas någon hann se och bli intresserad =)

Ska göra ett nytt ryck framöver, och ska även ta och skriva upp och en handlingsplan, med små delmål för att vi lättare ska kunna nå målet, En egen WP-förenin!


Idag, var jag ut och drog med Tyson, men frågan är, var det han eller jag som fick mest träning?
Jag bar kätting 30 minuter,han drog kätting 2km och jag halvjoggade bakom honom,jag bar kätting 30 minuter igen.
Så, vem kommer ha träningsvärk imorn :P


Nu borde jag:
Fixa inför imorgon, duscha,bestämma kläder och reservkläder,ta ut sopor, diska.skala morötter att ha med i bilen, ifall jag blir hungrig på vägen.Koka kaffe, så jag bara behöver värma imorgon.
För sedan måste jag sova,
 inte för jag är gammal utan för vi ska upp vid 04 ca imorgon..och sedan vara vakna hela dagen, plus hela natten, så om det är dåligt väder på söndag,så gör det inget,lär ju typ sova hela dagen, men!!!OM det är strålande sol på söndag,så önskar jag och ber om att någon ringer och väcker mig, för vägrar sova då!!!Eller, iaf inne, kan lätt ta en filt,en bikini och fläka ut fläsket  i solen =)



Så, nu säger jag godnatt =))


hihih


Kommentarer
Quila o Ronja

Det kallar jag kvällspromenad!!!

Tror nog det blir du som har mest träningsvärk, hihi. Nyfikna jag undrar ju förstås vad du ska på för roligt ;-) Vi får väl en uppdatering senare?

Sv. I dom högre klasserna används vikter. Hanarna drar sin dubbla vikt. (En hane väger kanske runt 60-65 kg) Tikarna drar sin egen vikt, 40-45 kg.

Ha det så trevligt, vad det än är du ska göra :-)

Glad påsk

Susanne

 2011-04-22  22:13:14
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Andrea

Fick du träningsvärk?

 2011-04-27  19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0