Mall-apa!!

Igår gick Tyson sitt första viltspår ♥
Och vi hade ett grymt DW-pass!!

Underbara lilla vovve

 Han och amstaffen Kira.
Fina va =)



Trötta vovvar ♥


Idag, var jag till veterinären med honom, för nytt chip. Och, som vanligt fick vi beröm för han är så lugn och duktig! STOLT!!



Nu på eftermiddag/kväll kom en tjeje hit från strängnäs, med sjuukt fin hund, och drog lite. Hunden kommer bli grym om de vill =)
Smulan är dock lite bitschig.. men ääääh tanten, det är väl bara att gilla läget, och han var ju inte heeeelt oskyldig :P

drottningen i egen hög person, hon ska minsann inte vara med på bild!

här är han, okej ,inte bästa bilden, men visst är han STILIG =))










Livet känns ljusare, och jag ser framåt, anstränger mig att BARA se framåt och glömma och komma över det bakom.. kommer ta tid,men nu kör vi!!!!




Kommentarer
amanda

Så fina så!! :)

 2011-04-19  22:55:48
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Quila o Ronja

Jättefin! Eller rättare sagt, det är dom alla! Vad kul att det går så bra, och att du känner dig lite bättre :-)

Ha de

Susanne

 2011-04-20  01:32:43
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Anonym

Jag undviker allt som är korn! Potatis och ris är en bra källa till kolhydrater även om det inte är något de egentligen behöver. Men om man tränar osv kan det vara bra att ge ibland. Man glömmer oftast att hundar behöver varierad kost på det planet också!:)



Men mjöl man kan titta efter är rismjöl, benmjöl och sådant. Helt okej enligt mitt tycke:D



Så hellre potatis, ris än korn:D

 2011-04-20  20:34:37
URL: http://zombinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0