Promenerat

En ledig dag! älskar lediga dagar!!! fuck it att jag inte får någon semester... i år heller!!
aja, jobba är väl bra...antar jag...

Förmiddagen,träffa syster! lovely!
Trevligt!!
Hmm måste ringa henne förresten..hur mötet gick...

Sedan,en promenad med en tjej jag hitta på faebook =)
roligt va=) att hitta folk lite här o var =)

Vi gick en promenad,jag gick hemifrån halv två,var hemma fyra =) lilla promenaden :P

Men det var riktigt trevligt! Trevlig tjej, trevlig hund, den gillade vatten..verkligen VATTEN!Smula älskar ju att simma,men den här ville vara i alla diken.. söööt =)
ormar såg vi oxå... bläää!
en snok, och den andra var troligen en huggorm... bläääää!!!











en gång i tiden kände jag en tjej,hon var alltid rak i sina uttalanden,utan krumelurer.. härligt tyckte jag!! MEN uppenbarligen, pallade hon inte att höra det själv... stackars lilla tjejen!!!
 Verkligen, stackars tjej! Måste spela ett spel, hon inte klarar av...låtsas att hon är så rak och stark,när hon egentligen, vill att man gullar med henne, daltar, och virar in alla ord i rosa bomull..liten och svag...om jag vetet hon bara spelade,att hon inte tålde det raka,ärliga, att hon önskade rosa bomulls ord, ja då kunde hon väl ha fått det då                             av någon annan,för det var just det raka jag fastnade för. Det är inte alltid bekvämt med det raka hårda,utan bomull,känns lite obehagligt ibland, men det går över, och det gör en till en bättre människa,man tänker till, ändrar på det,eller ger svar på tal, att nää nu har du fel. Eftersom hon ibland gav mig det obehaget, så borde hon ju tåla det själv...För som sagt,obehaget, försvinner och BIR rosa fluff....
Men byye byyye då lilla flicka,hoppas livet löser sig för dej. Att du hittar din plats.
Och du,lägg ner spelet.

Kommentarer
Quila o Ronja

Vad kul att träffa promenadvänner i cyber-rymden!

Det här med "raka" människor, som inte klarar av att andra är "raka". Du gör helt rätt, tycker jag. Inget att ödsla energi på :-)

Sv. Fick tyvärr inte till några bilder på träningen :-( Hade nog med att inte blåsa bort! Men det kommer flera tillfällen ;-)

Kram

Susanne

 2011-04-07  21:06:45
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Anna

Men åhhh, du behöver ju semester! Kom till Västerås snart och hälsa på =)

 2011-04-07  21:10:41
Amanda

Hahaha! Bye bye lilla flicka.. :)



Facebook / bloggvänner is di best! :P

 2011-04-10  09:34:39
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0