Slutat blogga?

Har Prinsessan Consuela Bananhammock slutat blogga?!
Hela TVÅ dagar sedan sist det skrevs!


Näää då, har bara inte orkat!!
Fredagkväll,lade mig typ 23,var upp vid sex, drog till Elmia,hemma typ två, söndag morgon upp 0800, drog till Linköping, med massa bus, hemma typ åtta på kvällen.

Fick sorge-bryt och grät sönder...
Natt söndag till måndag... ååh jag drömde att du ringde... du ringde därifrån andra sidan..du lät som vanligt,men långt borta,frågade hur det var, och jag ville/kunde inte erkänna att jag var ledsen..så jag sa bra, och du svarade är det verkligen säkert

Måndag, skulle ha spårat och tränat DW, men jag soooov hela dagen,vaknade någon timme,sov mer,vaknade någon timme osv..heeelt knäckt!!

Idag var en lite piggare dag. Träffade mina två bästa tjejer!
Morgonen träffade jag en ny tjej med vovve, roligt!!!

Bilder och lite mer uppdatering kommer väl, antar jag =))


.



www.hundkampen.se

Kommentarer
amanda

<3 <3 <3

 2011-04-27  08:59:38
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Quila o Ronja

Jaa, ibland hinner man inte/vill inte.

Drömmar som din tycker jag är jobbiga :-( Oftast så in i hoppsan verkliga.

Bor du i närheten av Linköping?

Alltid kul träffa nya hundbekanta på promenaden.

Kram

 2011-04-27  09:49:58
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0