UNDERBAR blogg

Här får ni ett axplock av SUSANNES vackra hundar  (det är hennes hundar,hennes bilder och hon som fotat) Jag bara MÅSTE visa er! Och sedan går ni in på hennes blogg, och ni kommer bli helt hänförda av alla fina bilder!
Förresten, är det inte någon i min närhet som kan skaffa en sådan hund =))



 Min personliga favorit! Eller iaf en av mina favoriter! Blir ni inte helt tårögda vad fina bilder???

Det är alltså SUSANNES bilder (tryck på namnet så kommer ni till hennes blogg,för FLER bilder av dessa underbara djur)

VARJE gång jag går in på hennes sida, blir jag varm av alla fina bilder och glad av allt roligt de gör!!


Kommentarer
Quila o Ronja

Men nu blir jag precis tårögd. (Och glad) Tänk att man träffar på så otroligt trevliga människor här, som man troligtvis aldrig kommer träffa irl. Det finns säkert någon i din närhet som har berner (inte som Quila o Ronja förstås, hahaha) Men ändå berner ;-) Säg var du bor, så ordnar vi det, hehe.

Hahaha, vad bra att han "filar" på sina klor själv.

Kram på dig

Susanne

 2011-04-27  23:25:04
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0