Vill skriva som du!

Nu har det hänt, det jag aldrig trodde skulle hända, min ångest slog omkull mig(bildligt talat), jag är sjukskriven,sen igår och till imorgon. Eller nu snurrar jag!!!Från idag till fredag.
hmm mår inte så bra va..

Trodde jag aldrig att jag skulle göra..för... det är ju inte jag...men,man måste inse sina begränsningar... har jag hört..
Idag, var en jäkla skit dag,          eller det beror på hur man ser på saken, jag har vilat,vilat o vilat, för gjorde jag något,slog hjärtat typ sönder kroppen..
Sen kom sambo hem,och då blev jag så glad att jag fixade matlåda åt honom,dock så har han baaaara sovit :O
Tungt jobb med betong.. och en tjatig sambo :P och tre livliga hundar =))




Jag känner så här, jag har massor med grejer jag måste blogga fram..hundiga grejer, livsgrejer,tankar,pyssel och massa annat viktigt.
Men jag pallar inte.

Vill skriva roligt och humoristiskt som AMANDA
Jag vill ta massa fina foton och skriva och berätta så levande om livet som SUSANNE med de jätte vackra hundarna.
Jag vill skriva ner massa hundigt, massa fakta och tänkvärda åsikter om hundhållning som ZOMBINAN gör.
Vill skriva om saker som väcker till debatt som LADYDAHMER gör.
Meeeeeeeeeeeeeen för det första, är jag inte alls lika duktig på formuleringar som dessa tjejer är, och för det andra, jag är för trött!!Och när jag säger trött menar jag inte sova trött, utan trött som i utmattad,och förbi.
Så medans jag sitter här och är löjlig,och slänger in något fånigt inlägg då och då så oregelbundet att det blir regelbundet, passa på och läs deras bloggar lite, jag menar,i väntan på att jag ska vakna upp =))


Kommentarer
amanda

Meeen gumman.. du SKRIVER skitbra! Din blogg är en av väldigt få jag gillar att läsa.. på riktigt..

Hoppas du mår bättre nu?!

Det är bara att skriva skriva skriva i bloggen.. kanske känns bättre då? KRAMAR!

 2011-04-16  09:39:25
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0