Agilitykursen

Det är jätte jätte roligt på agilityn :)
Doris är helt orädd och  överlycklig :) Hon älskar det!! Det vi behöver träna mer på är fokus och samarbete :) Hon måste lära sig att samla ihop sig :) Men jag tror att det går bättre om hon är lite trött när vi går på kursen, eller inte trött, bara tömd på största energin :P Hon är lättare då  :)

Men hur som hellst, hon kommer att bli grym om matte vill :P

Förra veckan allmänlydnads kurs missade jag pga jobb..Men Smuli hade tydligen varit grym!! Men hon ÄR grym!! Bara det att hon inte får visa det så ofta <3


Nu är det bara två dagar kvar,sedan har jag ledig helg... hur mycket jag nu kommer att njuta av den.. lär ju sova sönder då!!!
(eller inte om jag känner mig själv rätt)


På torsdag, på Dw-träningen,verkar vi bli några hundar :) spännande!!!!Hoppas att alla är trevliga.....



Kommentarer
Amanda

Gud vad kuuul!



jag funderade på det där med Ouzo, men det blev ju som det blev. :S



Lycka till med det, jag kommer lätt om du ska tävla här i närheten, guuud så roligt!! :D :D

 2011-08-31  09:06:58
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Andrea

Agility ÄR skit roligt!

Kul att dina hundar också gilalr det.. =)



men hur blir det nu? ska du behålla doris?

 2011-09-04  21:36:59
URL: http://kusindet84.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0