Bra start!

Min vecka hade inte kunnat börja bättre :)  Igår,ledig dag, blev en äventyrsdag!! Hihih sådant gillar jag!! tog bilen till Torshälla, hämtade Irene och Neo,de fick klättra in bilen,för just idag så slutade centrallåset att funks, haha . åkte vidare till Strängnäs, mötte upp Katrine med karl och vovve, även hon fick kättra, rund som hon är :) Åkte ut till något flygfält, smuli fick ett spår, och ooh jag lvoar, hon är GRYM!!! BÄST!!!Deamon fick testa han med, jag såg inte, men han var grym med!! Hans första spår!! Finns det någon bätttre träning än spår?!!? Neo fick test.dra lite, och även han var grym!!
Fast det är väl så, grymmar mattar, grymma hundar :)
Vi kom även hem hela och rena, nja ganska rena iaf!!

glömde, var även igår doris började löpa.. mindre gulligt, men ja det är ju naturens gång.. så bara att gilla läget..

Idag, tisdag, jobb sex till  ett. Dagen flöt på riktigt bra!
Efter jobbet fick jag fiiin besök från västerås! Kära morbror med fru! myyycket trevligt!!
hundarna var dock sitt värsta värsta!! meen det är så det kan bli :P

Imorn är det jobb ett till stängning, gillar stängning, för jag är inte nöjd med att gå upp före fem om mornarna.. Men börjar hellre tre än ett :P Men men man kan inte få allt :P

Jag och Doris ska gå agilitykurs! Tyvärr ingen allmänlydnad so mdet ser ut nu :( Vi kom precis typ två minuter försent, så vi har reserv plats ett o två, jag o sambo...HOPPAS folk hoppar av!!!!HOPPAS!!!


Torsdag ledig, och kanske blir svampletnnig då :)

Sov sjukt dåligt inatt, så nu är jag tröööööött!!!!!


Hur får man gula smiley gubbar??
Saknar metrobloggens olika färger på bokstäver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0