Längtar bort

NU vill jag åka.  Ska om nån vecka åka och hälsa påen kär gammal vän. Men har ignet tålamod, vill ju åka NU.

Längtar verkligen!

Ser oxå framemot torsdag, då det är verkar bli rätt många hundar på DW träningen :)

Missar allmänlydnadnen på söndag :( MEN på måndag är det agility!!

Annars är det bara jobb jobb jobb... idag startar dag 3 av nio...lovely....


suck...


Vaknade fyra inatt av ösregn, verkligen ÖSREGN, som ett vattenfall.. plus starka blixtar som lyste upp hela mitt mörka rum.. plus åska...Ville stanna upe och titta,men var för trött... så somnade om...


Nej nu borsta tänder, och sörga jag missade SM i WP i helgen, och jag missade årets fest i sthlm :( 

aja.. så kan det gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0