Nuuu så

Nu är inlinesträningsvärken här :) gooood!
Hmm... hinner jag springa nåt idag före jobb? Hmm kanske ta med Smuli till vilsta vacken?Hmm aja får se :)
Lägenheten måste SKURAS!!
Gjorde det igår, men det stinker.. bläää vetej vad det var med Chico igår, men han sket inne TRE gånger :O:O inte diaree... hmmmm undrar om han är sjuk på nåt sått...


upptäckte just att jag ska jobba nio dagar på rad... aja så kan det gå :P


Nu:   KAFFE.



Eftersom jag
nuförtiden har egen bill så åkte jag till kungsör igår kväll och tvingade min vän att ta med kaffe i mjölk i thermos :D drack vid båthamnen, ihop med en trött Doris :)
Träffade två killar,med deras vovvar och drog i skogen, tänkte först låta Doris dra mig i midjebälte, men hon fick även dra lite kätting. Hon är härlig, måste lära henne mer fokus,uppmärksamhet och "stanna" och "framåt" 
doris kullsyster var med :) och ooooh såå liiiten hon är, super söt :)


Förresten, Chico äter ju precept pluss nuförtiden,den för överviktiga hundar, men  BLÄ vad han börjat fisa!! Fiser JÄMT!! så..det fodret köps nog inte igen...
ska ju byta till Standardt till Doris och Tyson,ska kolla om det finns som light oxå?

kaffe var det ja :)




Kommentarer
Quila o Ronja

Inte kul med dåliga magar :-(

det där med hundmat, är en djungel, tycker jag. Funderar på att byta foder, men jag vet inte riktigt till vad. Vet bara att Royal, som dom äter nu, är svindyrt!

Då dricker vi kaffe, nu då ;-)

Ha en skön dag

Kram

 2011-08-25  10:15:31
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0