Tvångstankar

Varför kan jag inte ha några bra tvångstankar?
som att vägra ha disk i diskhon, eller damm på tvn..
neeej jag ska bara ha löjliga tvångstankar, som att trycka på lysknappar i trapphus, och hissknappar.. så hissen åker till den våning  jah är på även om jag inte ska åka i den, och så alla andra knappar här o var.. på talknappen på bankomater..
på övvergångsställen... hmm...

och STARK tävlingsinstinkt som blir som en tvångstanke..
Filippa har börjat på den här 20 dagars ( vecko) listan.. men så skrev hon att jag är så seg att hon kommer bli färdig före mig.. och då känner jag att neeej det ska hon minsann inte fååå!!!


Kommentarer
Filippa

Alla har någon form av tvångstankar, jag med. Och om det inte var dåliga tvångstankar skulle det nog inte ha ett sådan "dåligt" namn tror jag, men tänk såhär, dina tvångstankar gör dig som person speciell :) Vet ju dock inte vilka tankar du har, men ändå :) <3

 2011-08-16  18:36:17
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Filippa

Jag kommer visst bli klar före dig! ;)

 2011-08-16  18:37:41
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0