Alla människors lika värde

Jag är för att all människor har sammavärde,ingen är bättre än någon annan.
FÖRUTOM! En sort pedofiler. 
Jag tror på att alla människor är värda en andra chans ( även tredje o fjärde) men fortfarande, inte pedofiler. Det är ju en sexuell böjning, som inte går att "bota"   går ju inte att göra en straight person gay heller...


Så varför släpps dessa persomer ut ? För vart de än hamnar, så kommer deatt ha "tillgång" till skolor, dagis osv. 

Lås in dem forever ever ever!!Eller häng dem. Hellst, häng dem.


just nu är det, väldigt stor uppståndelse i min gamla hemort, Rättvik, en liten ,liten håla . För där, i en mini liten by, som heter Ingels, har de nu satt en dömd pedofil att bo. Nära skola och dagis . 

Jag lider verkligen med föräldrarna där. Vilken oro, de lär gå omkring med.
De har skapat en faacebook grupp som heter "Vi vill ha bort pedofilen i Ingels!!!"  Och även en namninsamlingslista, och ... jag vet inte vad mer de planerar att göra för att få sin vilja igenom.
Men skriv på tycker jag, visa att dettta är inget vi accepterar. 
http://namninsamling.se/index.php

Kommentarer
Andrea

Så, nu har jag också skrivit på..

 2011-12-11  11:16:57
URL: http://kusindet84.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0