Jobbfronten

Saker har hänt....Ett par telesamtal till mig, satte nytt hopp....
Har även slängt iväg några ansökningar...Det tar tid, att skriva personliga brev ör varje jobb..


DORIS ÄR GALEN:
Hon har, legat i min säng meden kaktus. Ja en kaktus. Hon tog den...normalt?? Så nu sticks hela min säng....



fredag idag.... helgen  blir lugn... ska sy lite tror jag...kanske träffa syster...hon gjorde ett dödligt gott lchf bröd!!! Ska fundera på om jag pallar lchf...
kanske ska baka lite i helgen...
Kanske någon vill kolla på film? 
Ja.... får se vad som händer, inget är bestämt, inga planer, det som händer det händer...


snart kommer brevbäraren... då brakar helvetet lös... suck orka med dom!!

Kommentarer
Linda D S

Oh, har du jobb på G?

Håller tummarna för dig!

 2011-12-02  10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0