När Lenita jobbar natt

När, Jag jobbar  natt, går allt åt skogen...

En morgon backade jag in i två rör. 
Igår, körde jag upp på en trottoar... vet ej om jag får köra med bilen nu ens...

Imorse, rostade jag två mackor, när de var klara, tog jag två mackor ur påsen och bredde..


YES, stabilt!!!


På det hela, var en trött jag, ut med hundarna, 80kilo hund, tre viljor... en flock harar....
MEN allmänlydnaden med Smuli har gett väldigt fina resultat !!! ASNÖJD!!

Lilla Smuli ♥

Doris, har dock gjort framsteg inne, hon blir fortfarande hysteri när det kommer folk, men inte så pass, att hon inte lyssnar. Hon till och med kunde sitt -stanna-kvar :) 




Tack, fina vänner för ni finns i mitt liv. 


Kommentarer
Andrea

Vad skönt att det har gett utdelning! Bra jobbat! :D

 2012-01-06  00:17:47
URL: http://metrobloggen.se/kusindet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0