då måste man börja tänka då.

jag är van att bara gå på toa, och bara stänga till dörren, aldrig låsa, och när jag duschat klart slänger jag upp dörren,tar p åen handduk och sätter mig nånstans, och på mornarna går jag upp som jagä, letar kläder. 

Fast nu måste jag nog börja tänka lite, och vara anständig :P


Chico spyr. Blääääää



Jäkla klump i magen, igår var den bauta stor!! nu är den bara där och stör,men den gör så kaffet inte blir så gott so mdet borde!!!!!


Nu ska jagtvångsdricka mitt kaffe, för kaffe ska jag ha,sedan gå på toa med LÅSTE dörr, och sedan hitta det enda plagg jag saknar,strumpor, och något extra varmt,för det är extra kallt ute, hundarna måste ut...och hundtäcket är borta nånstans... i lägenheten, men ändå borta....



Kommentarer
Amanda

Varför måste du börja tänka? :) Nytt jobb?

 2011-02-20  08:48:42
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0