En lördag kväll

En lördag dag,hjälptte vi en kompis med lite flytt... mesigaste flytten :P Bar från en hiss till en annan, gick aldrig ut..dock så blev det långt att gå för de två som bar soffan..
Det var även den mest oplanerade flytten :P

Kvällen blev mat hos svägerska (har funderat på det uttrycket,min sambos syster,blir det svägerska?blir jag då hans brors svägerska oxå??)  sjukt god mat!!
Meeeen jag är ju INGET fan till melodifestivalen..jag försökte, gav det ett ärligt försök, men åååååå vad det kröp i kroppen på mig,jag kunde inte sitta still,eller vara tyst..

så jag spelade tre omgångar med kalaha, och vann =)

Vi eller snarare JAG fixade lite med garderboer och grejer, TUR det inte är en tjej som ska bo här,skulle aldrig fått plats :P  Behöver dock skaffa en byrå,en klädstång och MASSA galgar.
Men det blir bra =)


Idag ska vi kolla på ett hus, japp ett HUS =)) hihihi   fast inte så allvarligt,mest på skoj ..
Sedan är det DW med en hund, och tvättning. måste även komma ihåg att smsa hundvakten om vilka dagar det blir i veckan.
Och moster,för att höra hur det egentligen går med symaskinen!!

Nu kaffe =)

Kommentarer
Johanna

Du har rätt om begreppet svägerska, i alla fall om ni skulle vara gifta. Men jag använder det ändå, jag menar, vem är gift dessa dagar? ;)

 2011-02-20  10:35:11
URL: http://www.johannaniiranen.blogspot.com
Anonym

Svägerska kanske han kan vara om han byter kön, annars är han nog svåger.. :P

 2011-02-21  09:07:06
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0