fredag..

Hatar dessa fredagar,när man ska jobba hela helgen..
Idag stänger jag dessutom och börjar tio trettio imorn... Ingen tid alls till att umgås =(( Eller nåt...


Lilla Benis säger godnatt till smuli ♥  Dessa barn är så fina med smuli,de älskar verkligen varandra. Det ska kramas och gosas, och jag visar vart hennes bästa kli ställen är. och får inte glömma allt godis hon får av dem =) sådant hon inte äter när jag ger henne,äter hon med glädje när barnen slänger det åt henne =) hahah det om nåt är väl ändå kärlek =)


Jag vill kunna lägga in videos och ha smajl gubbar.

Kommentarer
Amanda

Aaw vad söta! :) Vilka är barnen? :)



HAHAHAHHAHAHHAHAHHAH jag döööööör!! Ja! Det är fitt-Amanda som har varit i farten!!! :P och NEEEEEEEJ vad som helst men inte dina mördarhundaaaaar!! Då tar jag hellre mcgängen!! :P

Ja, jag har hört det om USA! Dom som inte får gå i skolan eller till jobbet om det snöar.. Men det är kanske inte så himla konstigt.. Om man tänker alla sätt man, som chef, kan bli stämd för när det inte är snö så tänk vad man kan bli stämd för när det ÄR snö! Halkning och bryta ben, en miljon dollar. avkörning av väg, en miljard dollar. Dålig snöskyffling så snön täcker märket "caution. Stairs" + snubbling, en biljard dollars.. Så jag hade nog låtit dom dumma jävla Amerikanarna stanna hemma.. :P

 2011-02-12  08:07:47
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
linaa vikken pina

Hej äntligen en hundblogg i löööve it:D



Videofilmer lägger du lätt in med ett Videofy.me konto regga dig gratis och sedan är de bara o köra!!



Allt bra med dig o familjen? Haft en bra helg?

Super fina hundar!!!

 2011-02-21  08:21:20
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0