Godmorgon!

Stängde igår, dvs var hemma efter 23 någon gång, dock så slapp jag denna gång gå själv! Underbart! Hatar att gå själv sena kvällar.. och finns ju inte så många att ringa då heller..

Idag börjar jag 9... ÄCKLIGT tidigt! Men jag var uppe SJU!! upp o duscha.. Var nog inte så poppis när jag glömt att avaktivera alarmen, och det VÄRSTA gick igång mitt i duschen..hihih oj då :P


Väkte sedan kombo, och ut med vovve i ISKYLA!!bläää!!

För att sedan slappa, i soffan med Tyson i knät ♥ och självklart kaffe!!!

Ska strax dra till jobbet... mår illa! jätte illa!! Men det är nog för att jag måste äta, fast tanken på att äta får mig att vilja spy.. hmm.. ond cirkel...

Solen skiner,verkar bli en fin dag.. Men vem bryr sig??? jag ska vara instängd fram till 19,00...Men jag är inte bitter....



Jag har blivit riktigt kass på bilder... får fixa det... MEN!
Här kolla dena video, och bli lycklig!!


Kommentarer
Madde

Statoil har också helt ok kaffe, särskillt cappuccinon!

Du får köpa dig en Tassimomaskin så du slipper abstinens, skitgott kaffe i den maskinen!

 2011-02-23  08:50:31
URL: http://schaferlyan.blogspot.com/
Amanda

Haha! Hatar det där valet: inte äta/spy eller spy för att man inte äter...

 2011-02-23  21:59:50
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0