Gymmet.

Igår var jag och anders på intro på gymmet, (att jag haft en redan,erkänner jag aldrig)
vi var även och tränade idag, och två dagar på rad, med helt otränad kropp, var väl ingen super bra ide :P fast vi gjorde det bara för att komma ihåg hur man gjorde med maskinerna och så.

Det gick bra,fast det kändes att jag tränat igår...
Jag är SUpER nöjd med att jag joggade längre än anders på tio minuter, och brände mer kalorier :)

täblingsmänniska som jag är,så hade han ledigt,skulle jag ha blivit galen och sprungit slut mig =)

Så, imorn ingen träning,DW med tyse gris kanske, och promenaden med Smuli? bra träning för de båda =) så får se...

MEN fasiken vad löjligt, var typ endast TVÅ tjejer till på gymmet?? Kändes lite konstigt att vara typ ensam tjej..för det var jag hela tiden,på de ställen där vi tränade.
Sen, när vi drog, var alla crosstrainers upptagna av bara tjejer.. Vadå, är det någon tjejgrej, att bara stå där :O
löjligt tycker jag, för jag ska minsann bli SNYGG!!
och så är det.




Jag har ett dagens i-lands problem.
Ska jag lägga mig nu, och vara lite,en aningens piggare imorn, eller ska jag stanna uppe för den hemliga miljonären och sedan super roliga Cougar town...  och då bli dödstrött imorgon bitti..


förresten, alla hjärtans dag igår.. oooh så hjärtligt vi hade det...åt hjärte våfflor och drog sedan och träna, och sedan tungt besked.....


Nej, det får bli sängen helt enkelt.
Måste vila mina så muskler.

Kommentarer
Amanda

Vad duktig du är!!! Jag skulle aldrig sätta min fot på 2000-talets Auschwitz, the gym.. Och vad är en crosstra-say-what? :)

Tungt besked? :( Låter inge bra det där.... :(



Haha, duu det är inte det att jag gnäller på mina kommentarer. Det är så att jag gnäller över att folk verkligen läser när jag skriver, dag in och dag ut, att jag ska plugga, jobba, gå ut med hunden och bajsa.. Typ.. :P Jag har inget att skriva..



Ja, jag heter faktiskt Amanda visst! Amanda Forsberg heter jag med ett F. Behöver du en länk eller går det bra ändå? :P :D



 2011-02-16  07:31:09
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Anneli + vavvorna

sv: tack för kommentaren om Yoda. Ja, han är verkligen superfin. Det kanske blir en liten chihuahua hemma hos dig en vacker dag. Dina hundar är jättefina också.

 2011-02-17  09:10:42
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0