Hundfostran.

Läste nyss ett inlägg sm slog mig rätt i hjärtat!
SÅ bra skrivet och hon har sååå rätt!!
en-liten-tanke-om-hund-uppfostran.


Handlar om att olia folk ser på hundfostran olika.
Jag fårofta möta det, folk ser chico som väluppfostrad bara för att han är så lugn. Men han är den olydigaste och besvärligaste. för han gör som han vill.
Smuli och Tyson är livligare,MEN de lyssnar, och gör som man säger åt dem.
PLus så har man träffat tyson för två år sen, och så träffar man honom idag,så är det INTE samma hund. I mina ögon har vi mycket kvar,medans de som ser mig och han ihop,berömmer oss, OM han är på det humöret förstås :P


GODNATT

Kommentarer
Amanda

jag kan inte ens stava till homd0ppfstrand.... :P

 2011-02-02  07:56:44
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0