jag ser livet

Jag ser livet rulla på,
 att det finns folk som är oberörda av vad det hemska och obeskrivliga som hänt... obskrivligt..overkligt, sorgligt smärtsamt...
Världen var inte vacker förr,
men du gjorde den lite vackrare..
Nu,
 ser jag bara ondska...

mitt hjärta kan inte känna eller förstå vilket STARKT hat där fanns...vad hände...vad hände, VAD HÄNDE???
Smärtan och tankarna har kletat fast.
Du var för vacker för denna värld.
Tomrum, så stort...
jag tänker på din familj...dina bästa, hur mår dom, vad tänker de. hur klarar de sig??

Hur får man fart på världen igen? Jorden står stilla.


Det är mörkt.
Du fattas.


Vila i frid, underbara människa.

Till de anhöriga...finns inga ord,ord är för litet. Ta hand om er.



Sorg. så förbannat sorgligt. Tomt och smärtsamt.
Jag förstår inte....


Kommentarer
Amanda

:(

 2011-02-28  08:35:38
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Dannielle

<3

 2011-03-01  17:08:02
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0