Lenitauppiarslet.blogg.se

lenitauppiarslet.blogg.se
ÄR alltså min hemliga blogg,där jag tvångsnominerar folk till veckans blogg,för att sedan ge mig själv priset,för jag är bäst.



Fast,idag,så suger det.
Fast,varför? Jobbdagen var bra, inget har hänt,och om jag ser allt utifrån så är allt bra.
Men faaaaan vad allt suger.

Är så trött och BESVIKEN på folk!!
Folk kan fan ta sig upp i arslet!!!
Allt förändras,och inget är till det bättre. Men visst,jag vet nu sanningen om folk, så nu VET jag ju, att med den tjejen kan man inget boka för hon ändrar sig hela tiden.
Och den andra snackar bara skit och  skyller ifrån sig.

Jag tycker att vänner,de där riktiga underbara, gör det inget om man ses en gång om året,för det är som om det vore igår,men jag fattar inte...när man ska till det som är vårat gemensamma och inte höra avsig?? Är det konstigt man blir ledsen då...
Att jag på födelsedagen förra året bjöd hit henne,men hon bemödade sig inte att svara..


Besviken när man alltid sett att vi var de där som alltid skulle hålla ihop, men så var det bara tills vidare, från andra parten... det är fan sorgligt...



Kommentarer
Amanda

Nu har ju DU skrivit ut det! :P



Ja, folk är fan inte kloka ibland.. Jävla as. Men som du säger så får man ju se det som en lärdom och man vet vad man ska leta efter och vad man ska undvika nästa gång! Det är det som är det fina! Tänk vad lätt det kommer vara när du är 40 och har träffat så mycket skithuvuden (jag KAN inte skriva huven även fast jag mycket gärna vill)! Då kommer du ju veta ganska fort vilka felen är och kasta skiten (personen) i soptunnan!

 2011-02-08  09:21:53
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0