2011-01-01

Gott nytt år alla då =)
Kvällen igår var SUPER trevlig!!
INGEN stress någonstans, inte toksupa.
Vi var hemma åt masssa mat, och spelade spel med vänner.

LOvely!

Idag är vi alla trötta.
Jag var vaken åtta till halvtio sen skulle jag "bara sova några minuter" vaknade halv två...Då då hade anders varit ute med hundarna i flera timmar, han är bra bäst min älskling =)

Hundarna är sjukt trötta idag, det var ju människor här att hålla reda på, och ta massa gos av =)
Jag har turen som inte har rädda hundar! stackars alla dessa livrädda hundar (katter,hästar och andra oxå såklart)
Däremot blir det att träna nästa hund jag skaffar, att inte vara rädd. För att Smulan inte är rädd är bara tur. Chico är inte rädd för nåt =) och Tyson, ja, jag vet inte =) den lilla grisen =)


Nu ska jag hämta film o se om min sambo vill sluta spela hocky o kolla på film istället =)



Kommentarer
Amanda

haha, Ouzo var itne heller rädd! Så himla rolig! Han stod i fönstret och tittade i säkert en timme och tyckte bara det var spännande! :D Skönt!



Skönt att sitta hemma med vänner! :)

 2011-01-03  09:01:50
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0