FULT!!

Det här var den fulaste jäkla design jag sett!!!
Hittat på bloggdesign.nu. Vet ej vem som gjort den,står det någonstans? Men neee äckligt ful var den!!Jag får skynda mig o skriva en presentation av mig själv att ge till rexmatte så hon kan fixa klart en design=) suuuper snällt av henne att fixa =))
Min förra var ju gjord av carpevitae. Jag var nöjd =) Men ville ha förnyelse =)) och hmm ja det har jag ju ordnat nu,helt själv, men jäklar vad fult!!!!!

ääääsch ni får stå ut! får se om jag orkar byta snart..


Kommentarer
Dannielle

Snacka om förvåning när jag kom in här och bloggen bytt utseende. ;) Trodde du dissat mig helt ju. :P

 2011-01-20  01:25:56
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Amanda

Haha!

Mja, det var kanske inte den snyggaste och den var lite jobbig att läsa.. Men ganska cool var den i headern i alla fall.. :)

 2011-01-20  07:37:54
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0