Helgen då.

Kanske vore trevligt att uppdatera om helgen innan det blir helg igen.. :P

Fredagen, blev inte mycket gjort,sov mest.
Lördagen, blev en uuuuundeeerbaaaaar dag i köping. började (och fortsatte) med Andrea. Och BULL!!
Smuli blev överlycklig att se dem!! Rusade emot dem och jag kunde bara följa med =)) hahaha lilla Smuli-puli



hmm jaaa jäääätte bra bilder :P hahha mobilkamera så det är bara att trycka och se vad som blir =) plus så var de ju inte direkt stilla =)


gosa gosa gosa gosa gosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Var sjuk roligt att träffa henne igen,var typ hundra år sen sist!
Men det var välbekant att dricka kaffe ur bjällerklang muggar, äta kakor,och praata praaaaaaata!!! lovely!!
Drog sedan o fika med mikkis och.. hmmm har glömt hans namn..åååh jag fick en uuundeeerbaaaaarr handväska!!!svart lovely väska. glömde fota, men den är snygg!

jag,andrea o vovvar drog ut i snö slask o gick lite, jag åkte (typ) mini skidor efter smuli, gick väl sådär :P när hon väl började springa,började jag tjuta o fnissa o då började hon busa! hahaha får träna på det där =)

Efter löften om att ses åtminstonde INNAN sommaren, skiljdes vi åt, och jag drog till Emelie med sambo o (galen) vovve, åååh guuud han tjöt sönder mitt öra!!
 Menhan är fin =) och det är smulans hjässa oxå :P

Hon följde mig sedan hem,för lite tv-spel och alkohol. trevligt trevligt!! Tyson gillar henne verkligen!
söta va?? dock tyckte inte Emelie det var så sött när hon inte fick sova,för att tyson ABSOLUT var tvungen att ligga EXAKT där hon låg...

Söndagen blev oxå heeeeelt sjukt underbar!! Blev en två o halv timmes promenad med syster och "hennes" Mikkis,och så Smulan, Matey och Dollar.


Samma sak här, bara att fota hundra gånger så kanske något blir bra :P
Tänkte att alla tre skulle sitta här, men vovvarna tänkte inte riktigt lika...

Dollar var såå sååå energisk,rusade runt heeeela tiden, Smulan var mest hos mig och Matey var lite här o var,där det hände . Men såååå dryg, hahaha sprang bredvid Smulan och bara glodde på henne! Liten och jäääkligt kaxig =)) hahahaahha

men det var uuuundeeerbart!!!!
underbart underbart underbart!!!!

Smulan och jag var riktigt trötta efteråt..däremot har mina vovvar gått ner i vikt, och det är jag inte nöjd med..de måste ju ha extra nu när vi tränar =)


Snart dags för jobb...först ut med vovve♥

Kommentarer
Amanda

ÅH, vad härligt det såg ut! Jag vill också gå två och en halv timmes promenad i solen! :D Var det en labrador den där första, svarta? Eller är det jag som är blind?! :)



Ja, tack gode gud för sminket! Vad hade man annars gjort? :P

 2011-01-11  09:53:54
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Ida Tallhed

men att den killen tycker att "gilla" kan stå för allt det innebär väl inte att det faktiskt ÄR så. Om inte annat så tror jag knappast att den som förlorat sin morfar och 3 personer trycker "gilla" förstår att "jaa, men dom tycker nog synd om mig". haha. Det borde finnas en Ogilla knapp också i så fall

 2011-01-11  11:49:47
URL: http://idatallhed.se
Andrea

Visst hade vi trevligt!?

 2011-01-11  15:31:08
URL: http://kusindet84.soclog.se/p/
Sandra Marinoni

haha, gillar bilden när den svarta hunden ser ut som djävulen med sina ögon :D



ps. kika in min nya design, och säg gärna vad du tycker :)

 2011-01-16  17:50:09
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0