Hur gick det här då?

såååå trött!!!
Efter mina två hundpromenader,hade jag tänkt ta DW pass med Tyson och städa,både lägenhet o garderob..men neee blev så jäkla trött av smärtan o axeln, som btw är kvar och lite värre.

Har smort som en galning med voltaren gel, ätit två ibumetin,smort lite till och så ätit en eller om det var två voltaren..Vågar inte äta mer,ifall jag blir så där yr och illamående som sist...plus så har ju dessa piller inte hjälpt ett skit!!!
Sambo ska snart värma vetekudde åt mig, hoppas det hjälper,när jag lägger mig ska jag även lägga mig på spikmattan,och sedan tror jag sambo ska få massera mig oxå.

MEN istället för tråkigt städ fick jag besök av en vän som hade goooooda bullar med sig =)) och han ringde i EXAKt rätt tidpunkt,hade precis kommit hem med tyson, satt på en stol och var ledsen,för axeln gjorde sååå ont och jag var JÄTTE sugen på semla,men anders hade mitt kort..men då ringde min vän och ville ha kaffe =))



Kommentarer
Amanda

Haha, perfekt! :) Underbara vänner!

 2011-01-27  08:24:25
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0