LEDIG

Riktigt jäkla ledig idag!!!looooovely!!!
Har fullplanerat,nu tvättar jag.
klockan tio ska jag träffa den eventuella nya hundrastaren *hoppashoppas*
sedan ska jag äNTLIGEN se vad som händer med mig på miniskidor efter Smulan =D
Ska träna min Tysongris oxå, tror det blir lättare vikter och längre promenad idag.

Borde dra till stan o kolla efter en axelbandslös BH,för min är putsväck!!konstigt...

Vid tre ska vi dra till västerås,min kusin och hans pappa har fyllt år.

Sedan hem för party med min goa vän!!Hennes hund ska med hit, ska bli intressant,borde gå super, då jag ensam förut var hundvakt åt en nervig pitbulltik, helt ensam hemma.Och hennes hund är INTE ens hälften så stissig som den hunden var. Usch jag blir ledsen när jag tänker påden vovven,hon kan ju inte må bra..

Nu är det kaffe, och alla älskar Raymond, Smulan snarkar bredvid mig och tyson har inte ens rest sig för att hälsa :O

Funderar...jag MÅSTE ner i vikt, har gått upp igen =( en jobbarkompis ska köra på endast pulver!!ENDAST !!oohhh galet! i Två månader!! blev sugen jag med,meeen jag hatar att vara hungrig..Men får se =)

Sambo var borta igår kväll var nånstans o spelade tv spel o drack alkohol, så smulan råkade få sova i sängen med mig, jag låtsades att hon smet in när jag sov :P


Kommentarer
D

hej!



Du får jättegärna rekomendera musik om du vill.

 2011-01-07  12:53:20
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/
Anonym

Å gud vad skönt att bara ha äcklena sovandes i sängen någon gång då och då.. :D Mitt äckel sover alltid i sängen, han har en egen plats och den är tyvärr på min sida av sängen.... Han börjar med att lägga sig längst upp. Vi säger Nej, gå ner (längst ner i sängen). Han reser sig, suckar DJUPT, och lägger sig där på rygg. Sen vet jag inte hur han gör, men på något sätt buffar han sig upp, eller snarare sträcker på sig, tills han ligger bredvid mig och man får en slick i ansiktet.. Hahaha! :D



Gå ner i vikt suuuger!

 2011-01-10  08:39:20
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0