mini-skidor

Min sambo säger att jag inte får åka skidor efter hunden, när jag har ont i ryggen.
Mitt svar är bättre, jag måste ju ändå till läkaren,då kan jag lika väl ta allt på en gång!!
Jag har ont, och jag kommer troligen få mer ont sen,lite här o var, och jag gillar inte att gå till läkare. Blir bara sur när jag inte fattar vad de säger!
Fast han jag träffade när jag blev biten,var rolig =) förra sommaren.

meeeeeeeeeeeeeeeeeen jag har faktiskt ringt sjukhuset,men de svarade inte,utan man fick trycka in sitt nummer,så ringde de upp. De ringde inte tiden de sa, och jag orkade (ville) inte vänta utan la mig i badet istället.
dock så MÅSTE jag träffa en läkare,för så här kan jag ju inte ha det, men VAD kan de göra??? typ inget,förtidspensioner mig eller :P

gammal med älde kropp :P



Skulle ha gått till viptorp idag,men det var för kallt och jag var för trött.
Skulle sätta upp en lapp angående DW träning,men kylan satte stoppp.
Däremot ska jag dra ut nu med gosegrisen, bara inte folk blir uppröda när jag kallar mina hundar för olika namn. Jag har läst att det händer.
*ironiironi*

TRevlig kväll alla

Kommentarer
Amanda

Haha, upprörda? :D



Mja, du kanske skulle kolla upp den där ryggen.. Fy fan, det är skitjobbigt att ha ont i ryggen... Men ack så otrevligt att gå till en läkare... :)

 2011-01-04  08:59:10
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0