Rutiner

Varje tisdag är min tröttaste dag på heeeela veckan,jobbigt när det är DH och jag måste tvinga mig själv att vara vaken,verkligen TVINGA!

och tyligen nuförtiden är onsdag till torsdag min sova-tolv-timmars-natt.
Ja,inatt blev det tolv och en halv.sjuuukt ju!!!Jag gillar det inte!
strax innan jag vaknade så hade jag dessutom en ledsen känsla i kroppen,drömde massa tokigt..
solen skiner,så jag blev först gladare,men när huvudvärk och ryggont kom blev jag sur.
Ryggvärk tror jag dock beror på att jagsovit så jäkla länge,och huvudvärk,hmmm ja att gå direkt från säng till starkt solljus UTAN att dricka kaffe först,så får man väl antagligen skylla sig själv..

Så nu är det kaffe kaffe kaffe,sedan en långpromenad med vovvar. Vore trevligt med sällskap!Har smsat en tjej,får se om hon är vaken och svarar =)


Ikväll kommer Anders syskon hit på middag,ska bli trevligt! Gillar att ha besök!


Kaffe var det, och kanske hitta ett annat utseende till bloggen,tills min "riktiga" är klar =))

Kommentarer
Dannielle

Den riktiga är nästan helt klar, väntar bara på info texten och har något småpill kvar. ;)

 2011-01-20  13:06:20
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0