snart helg

Fredag idag, konstig känsla när jag vaknade..gårdagen blev väl sådär :S
Besvikelsen över den inställda grejen jag längtat efter låg kvar hela dagen..Får se om jag idag ringer och säger min åsikt att man gör inte så där! det är oerhört oproffisgt!!
Hade ju en plan på en annan grej jag oxå skulle göra, men det blev inte heller av..Så en riktig jäkla tråkdag blev det!!!
Lite roligt på kvällen när Anders syskon och syskonbarn kom på besök. Jag gillar besök!!!
Så vill du komma o fika/luncha/äta middag eller bara komma hit så jätte gärna =) Var dock beredd på att bli utskälld när du kommer innanför dörren... meeeen det är smällar man får ta :P







Kommentarer
Amanda

Å vad fina dom är! :)

 2011-01-22  09:08:34
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0