Sovmorgon,underbara sovmorgon

Min lediga dag, och en låååång och underbaaar sovmorgon *ironi* 
men äsch det är ingen fara,klart man ställer upp =))
och idag är jag rätt pigg faktiskt,tror jag,iaf än så länge.. och IDAG är det idag som gäller..iiih nervöst!!

hungrig...semla är väl bra frukost :P


alla hundar sover...tog med smuli o chico imorse när jag gick till jobbet o tillbaka, chico kan nog vara den drygaste hunden ever!!!lyssnar inget,och gör exakt som han vill!!!Drar hit o dit,låtsas kissar här o där!!Smulan var dryg hon med,och skulle dra,främst på hemvägen,men henne kan jag säga åt,,så hon gick till slut s fint att jag inte kände henne i kopplet..




Kommentarer
Amanda

ÅÅÅ är det sant?? :D Det skulle vara hur gulligt som helst!! :D :D :D



Jag hoppas man får reda på vad det är för något spännande du ska göra sen.. :) Semla är en superfrukost och Ouzo är precis likadan som chico. han drar och springer dit och kissar där och springer tillbaka och luktar här och in i skogen och ut på vägen..... :P

 2011-01-26  08:53:32
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Amanda

Duu.. Jag var hos madde idag och hon hade boken hemma, så jag behöver inte längre.. :) Men tack så jättemycket för erbjudandet.. :D :D

 2011-01-26  18:09:03
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Isabel Bonita Från Enköping

Hej!

Jag är ingen hund människa, eller jag tycker hundar är FINA. Och ibland vill jag ha en men det e väl som med barn mkt jobb? :) Men man får säkert massa kärlek tillbaka

 2011-01-29  19:45:21
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0