Trött tisdag

Tisdagar är min tröttaste dag på veckan, jämt!!! inget undantag idag,heeelt slut!!

jobb imorgon,ledig torsdag, oooups!!!har glömt boka tid med den eventuella hundrastaren...åååh dagarna bara flyger iväg...ska häma luren strax o smsa...
ledig torsdag,stänger  fredag..

Från o med februari har vi förhoppningsvis ett nytt mer rättvist schema =)) Spännande =)


Sambon sov på soffan inatt,otroligt missnöjd är jag över det..men det var tydligen något suuuuper viktigt med hocky på tvn heeeeeeeela natten..jag sover så dåligt utan han,töntigt va, för han var ju i rummet brevid..


Ett nyårslöfte till som jag nog boooorde lägga till, är att ändra på kosten!!Med fokus på mer energi! Köpa hem mivi-total (eller vad den nu heter?) så jag verkligen får i mig allt..märker klar skillnad med den faktiskt! plus äckliga omega-3 kapslar (rapar fisk av dem)

Ta ut en hund och sedan läsa lite, 14 år och till salu,tror jag den hette.


Trött och lite halv halt...gammal gumma...



Kommentarer
Amanda

Haha, junior-vm i hockey`?! Kollade också på det! :D



Ja, spöken är läskiga! :) Men min har alltid varit snäll, men nu är han arg tror jag.. :S

 2011-01-05  08:55:04
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Amanda

Haha, nu har jag lagt upp ett hund-rast-gårds-tips till dig.. :D Sista bilden på senaste inlägget.. :D Tänkte på det när jag var på hundrastgården idag!

Jag är inte sinnessjuk (även fast det kan verka så), just for the record.. :)

 2011-01-05  21:18:03
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0