WEIGHT PULL ESKILSTUNA

Kom och träna WEIGHT PULL med oss!
WP är relativt liten hundsport, men är idag en av de snabbast växande hundsporterna. Det är en prestationssport som ställer krav på bäde hund och förare.
ALLA är välkomna!

Träningen individanpassas efter egen förmåga och ambition. En del har det som komplement till vardagens promenader, medan andra har tävlingsambitioner.

Då det till stora delar är en fysisk hundsport,så är vi mycket noga med att all träning görs korrekt. Stor vikt läggs vid att värma upp,varva ner och stretcha hundarna ordentligt i samband med träning och tävling.

Idag finns det 13 lokala gruppår inom SWBA, nu är det dags för ESKILSTUNA att vara med!
Vid intresse sänd ett mail =)
Eller kolla hemsidan www.swba.net

Hoppas vi ses!



Kommentarer
Amanda

Gud vad kul! :) Jag kanske kommer om ett år.. :)

 2011-02-02  08:01:58
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Isabelle Grudemo

Hej! jag gick in på swbas hemsida men hittade inget om eskilstuna där? Är intresserad iaf..Hör av dig med mer info. MVH isabelle

 2011-04-24  17:53:04
Angelica

Hej

Jag är intresserad av att prova på. Jag var också in på swbas hemsida och hittade intet heller hör av er om det blir något.

Mvh: Angelica Lindesäter

 2011-10-26  23:02:18
Chris

Hejsan!

Jag är också intresserad utav detta. Vet dock om inte min hund är för ung än. Men mejla gärna tillbaka så att vi kan diskutera mer!



/ Mvh Chris.

 2011-11-20  17:53:10
URL: http://mollyochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0