Återkommande

Det är lite för ofta som jag sakanr en tid som varit, en tid som aldrig kommer åter,går det att återskapa?

Ska livet vara så? Att man saknar? Måste lösa det på nåt sätt..

Den lätta vägen, vore att gå och bli religios, att tro att någon annan har ´mitt liv i sina  händer..Att tro att denna goda någon har en plan för mig.. Bara ett litet problem, NEJ, nej jag tror inte kan inte tro.  Mitt liv är mitt, valen är mina, konsekvenserna ska jag lösa..


Dagens del av lösning, en till kopp kaffe, ett bad, slänga in tvätt (ett ont måste) sedan,ta min vackra hund svart som natten ut på en lång promenad..


Dessa återkommande tankar, med rätt jämna sex månader, är inte så sunda....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0