Dagens facebookstatusar

-bläää vad tidigt trött..upp till kaffe<3

-på tågstation, usch trist att vänta

-FÖRSENAT, inte så otippat,meeen hata sj

-på tåget, jääävlar om inte tåget  i arboga väntar

-YES de väntade, sitter på tåget nu

-kul,stå under en bro, i ösregn

-FRAMME, yes vi hittade, åh vad jag saknat valentina

-Nu är det WP, iiih vill åka hem och träna alla hundar nu, sååå roligt

-hihih åka WP-vagn var roligt

-Doris har sprungit ett hundkapplöp <3 hihih lilla tjejen =)

-väntar på tågstation i örebro

-på tåget, jag och Doris är trötta

-framme, oj vi sov lite <3

-hemma,ska cykla och hyra gilmore girls

-oj somnade lite, nu ut med hund, sköt att hundvakten är kvar,världens bästa hundvakt


Och, ja där är jag nu ungefär, och nej så där många status uppdateringar brukar jag inte göra,men bara för att jag inte kan så vill jag.

Ärligt,vad gör folk som väntar på tåg/buss/matkö, åker, tåg/buss som inte har facebook?!?! Jag blev helt konstig och visste ej vad göra när jag väntade på tåget :O
skadad,javisst!!
hahaha men så är det :)

Ska väl skriva ett riktigt inlägg om dagen senare, med bilder och grejer.

En grej, så jääävla skönt att ha en hund som kan hälsa på allt och alla!!obeskrivligt!!


Kommentarer
Quila o Ronja

En sån´dag!!! Att vänta är inte min grej heller :-(

Du är ju för gullig. Får se om vi ses i ditt nästa liv, hihi

Joodå, kantarellerna är här!!! (Skrev just om det)

Blåbär är det också gott om. (Men sååå tråkigt att plocka)

Visst är man lite dataskadad!!!

Ha det bra

Kram

 2011-07-02  23:16:52
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0