SVAG

Jag är sååå svag så svag... tog tillbaka min facebook lite kort idag...sååå svaaag :P hahaha roligt :P

En  tjej har under tiden jag varit borta, blockat mig :P hahahah jag tror jag skratar ner mig lite, så söt liten emo tjej..<3

Har tänkt på en sak, när man tar bort någon från sin facebook sida, ja då är man verkligen inte  vänner längre, ja då är det absolut allvar :P jag och en kompis fnissade lite åt det för ett tag sedan.. jobbigt när man är klantarsel som vi två, och kan råka ta bort,hahaha hon hade råkat, och för mig är det antagligen bara en tidsfråga när det händer, MEN hur är det då när man tar bort sin facebook helt och hållet? Är man då osams med hela världen :P
coooolt då är jag väl det då :P
Nej, jag tycker facebook kan gå på semestr, så börjar vi umgås på riktigt istället <3

Facebook ska bort igen... hihihih



Kommentarer
Dame Eliza

Ja! Det är man!Osams med hela världen!Är Köping en del av världen?? Kram kram

 2011-07-04  15:16:08
URL: http://nyadameeliza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0