tvätta?

Vad är det för fasoner?? Tvätta?
är ju inte min grej, det är ju sambons grej :P

men nu har jag rena lakan i sängen, och snart rena jobbarkläder, och lite annat såklart :)

jag har sådan facebook abstinens att jag tänker i facebook statusar :P
Det är inte friskt...


Något annat som inte är friskt är att jag gör hundgodis som jag (nästintill) spyr av..skulle plocka ihop de torkade leverbitarna och torkade hjärtanen, och jag stod och hulkade över diskhon, spydde aldrig men ni vet så där jätte jätte nära... uäk vad äckligt!! Försökte hålla för näsan,men det var försent hulkade lika ändå.. blä blä bläää.
MEN samtidigt som jag är millimeter nära att spy,så fnissar jag lite för mig själv för jag tänker att om någon såg mig skulle den asgarva :P

Idag gjorde jag ett nytt försök och då höll jag en handduk över näsan på en gång, och då gick det bra =)


Funderar på pizzaonline..fast.. har ju inga bra erfarenheter av det..har ju även pizzeria precis bredvid här.. men inte så god... hmm... kan ju kika iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0