Dag 1-presentera mig själv.

Dag 1-presentera mig själv.
Blääääää hatar att presentera mig själv.. vill skriva något fyndigt,men kommer aldrig
på något fyndigt. Så... hmm Fyndig är jag.....INTE.
Jag vill inte skriva fjanterier som glad och positiv. Fuck it jag är
inte glad och positiv.
Bitter och gnällig?  Men näää så vill jag inte se på mig själv..
okej, ETT ord, ENVIS. Som en åsna, mellan varven. Ibland är det bra, ibland inte.
Jag älskar. Älskar djuren, vill göra allt för dem.
 Mina närmaste vänner, går genom eld om det behövs för att de ska vara glada.
ÄRLIG. osanning finns inte i min värld. Kan dock vara väldigt klumpig i mitt sätt att uttrycka mig, meeeen
det arbetar jag på.


Har jag ett problem, då löser jag det. ALLTID. Svaren kommer alltid till mig, hur jag ska göra.


Äsch det här var tråkigt, att skriva massa om mig, blääää blir roligare sen när jag får skriva om hund isället :P



Kommentarer
Amanda

Hahah! Bra presentation! Taget från ditt CV? Hhahaha!

 2011-06-09  22:20:53
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0