Dag 2 -presentera min hund

Dag två,typ en vecka senare :P  Detta får bli dag 2,del ett, hahaha kan ju inte skriva ETT inlägg om fyra vovvar, det blir för långt :P  del två borde dyka upp ikväll efter jobbet.. om jag orkar,får se hur långt jag jobbar över, och om jag får "ryck" och går ut på mil-promenad :p Man vet ju aldrig :p spontana nattpromenader är de bästa, dock bättre med spontansällskap, så vill du spontan gå med mig så sänd ett spontan sms :p så spontan-möts vi någonstans på vägen.
Dag 2,del ett av fyra.

SMULAN-  Smula, min Smula ♥ Mitt allt,min diamant.
En blandras med rottweiler och american pitbullterrier. Vad det sägs. Har träffat hennes föräldrar, och de påstås båda vara av den mixen. Mamman var melerad och såg ut som en stor pitbull, medan pappan, var rottisfärgad och såg ut som en mindre rottis. R.I.P, båda två.
Åter till ämnet :P
På midsommar afton blir min lilla vovve sex år. Förutom att hon är mig trogen till evigheten, så är hon min lärmomästare,varje dag lär hon mig något nytt, om hundars beteende.
Hon har gett mig insikt i mycket. Hon är tålmodib och en klippa med barnen. Reserverad mot folk hon inte känner, MEN, efter jag tagit på mig ledarrollen mycket tydligare så blir hon mindre och mindre reserverad allt medan tiden går.
Människor hon känner, älskar hon sönder, och mer eller mindre kräver massa gos. När vi ska gå och möta syster med barn, har jag inte mycket att säga till om, hon 'ÄLSKAR barnen och kan inte komma fram fort nog ♥
Hon fungerar med alla hundar, om hon får hälsa i lugn och ro, utan koppel och skit.
Skulle kunna sitta och berätta om hennes bra egenskpaer i en evighet. Min lilla underbara Smula





Kommentarer
Amanda

Så himla fin! :) Smuuuli.. :)

 2011-06-17  10:53:10
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0