Dag 2 -presentera min hund

Dag 2,del 2/4.
Chico. Är egentligen sambons hund,men nu är alla bådas. Fast Chico ÄR verkligen Anders hund, lyssnar typ bara på honom, för mig kan han smita, och det riktigt SYNS på honom att han inte gillar att jag bestämmer över honom, hahaha som ett barn vars förälder hittar ny partner,som lixom "tror" att den är ny förälder.
Fast nu efter två år, så ser han inte lika sur ut längre när jag säger nåt.
Hahaha det är faktiskt sant, han ser inte klok ut :P

Han är den lataste hunden jag någonsin mött. Hans bästa är ligga på gräset och tugga pinne.
Fast! Han tycker det är roligt att sparka boll,simma, i sällskap då, simma  själv, gör han inte. och han tycker om när jag plockar fram flirtpolen. Han är ascool att ha med sig överallt, för han lägger sig ner och sover var som hellst. Underbart!
Smeknamn: Tjocko, för han är så tjock o lat. (dags att banta)



Kommentarer
Kat

Haha "DU är inte min mamma!!"

 2011-06-16  17:19:38
URL: http://maxfemhundracelsius.blogg.se/
Amanda

SÖÖÖT! :D

 2011-06-17  10:50:08
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0