Dag 2 -presentera min hund 4/4

ÄNTLIGEN är "dag två" över :P ihihihi


så... hund nummer fyra =)

Häääär kommer hon :

DORIS,  min vildkatta, min morrhoppa, och knähund.
Hon är sååå liten och söt.
Det handlade om liv o död, inte planerat överhuvudtaget. Det ska i hela mig när hon skulle avlivas, en helt frisk hund, utan några värre problem, alltså ingen problemhund överhuvudtaget. Men hon är ju en ettåring med allt vad det innebär :p

Tanken var ju att hon skulle mellanlanda här, och sedan gå vidare, men kolla blocket, vad är det för ras som är överrepresneterat? jo just, dessa muskelhundar/bulloterrierihundar eller medias favorit namn kamphundar.
Och om man sedan  kollar vad för ålder det är på nästintill alla omplaceringar så är de just ett år. Så Doris stannar här, för evigt eller ej ,det visar sig, men hon stannar iaf ett år.

Jag håller just nu på att klicka in henne, och jag har börjat cykla med henne. så får se vart livet bär :P


Kommentarer
Ebba & Molly

SV: Ja, verkligen! Vi har en del att lära av dem fyrbenta :)

Vilken trevlig blogg du har, här får vi absolut kika in igen!

 2011-06-30  09:50:25
URL: http://ebbamolly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0