FAIL

BLÄ uppkörningen gick åt helvete!!!
FAN.
FAN!!!!
Backa runt ett fånigt gathörn, jag frågade honom, ska jag vara nära kanten som om jag ska parkera, nej du ska följa trottoarlinjen, och ja, det gjorde jag :((
Meeeen jag var en bit från trottoaren... och tydligen skulle jag vara NÄRA. SUCK
BITTER.



aja, gör om gör rätt.
och jäääääävlar vad jag ska backa sen!!!
en kär vän sa till mig, det är inte bara svart eller vitt, fins gråzoner oxå.. äääsch vad  menar hon med det :P och nu när jag tänker efter.. så... hhhaah var det inte första gången hon sagt så  <3 Men med det menade hon att bara för att jag ska kunna backa runt ett hörn inte ska backa jämt, och jo, jag tänker backa jämt!
 ÖVERALLT tänker jag backa.

Kommentarer
Linda D S

Fan va tråkigt!

HUr ofta kommer man backa runt ett gathörn sen då? Jag har haft körkort i 7 år och ALDRIG backat runt ett gathörn...

Önskar dig iaf bättre lycka nästa gång!!

 2011-06-22  08:30:41
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0