HUNDKAMPEN

VIdag är det tisdag..
Helgen var GRYM ♥ I lördagsmorse åkte jag och Chico till Stockholm,till underbara härliga Valentina ♥ Vilken vän hon är!!

Vi gick med hundarna, till en hundgård, satt och praade,hundarna busade, eller busade.. mest beta massa gräs :P




Chico och Niña ♥

Gick sedan vidare, och lät hundarna svalka sig i vatten..
Käkade mat, och åkte sedan in till stan och mötte upp Janne, gick runt lite här och där, satte oss i en stor och fin hundgård, åt jordgubbar, och fick besök av någon tant som måste ha glömt sina mediciner,för hon var gaaaalen :O


 Skämmer bort hundarna med bacon =)

 Det här är Chicos bästa (näst efter bacon) att bara ligga ner och tugga på pinne i gräset.

 Sent på kvällen, vi hade gått hela dagen, och Niñja ville busa,men INTE Chico, då lade han sig på bordet och vilade lite ♥


Var en underbar dag och kväll.

 Jag vill inte så gärna bo i Stockholm..för mycket folk, för mycket skit..MEN skulle vara underbart att bo i en stad med vänner..


uppdatering om söndagen kommer i annat inlägg, och kanske annan dag.. får se =)



Kommentarer
Madde och Ina

Hej kul att du läser min blogg :)

Hundkampen vad är det för något? har sett nu några av mina läsare som är med i den. har den någon egen ehmsida som man kan gå in och kika på? Har förresten svarat på ditt inlägg på min blogg :)

 2011-06-29  23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0