HUNDKAMPEN,styrelse-ombudsträff (plus Janne).

Söndagen då... åååh vilken underbar dag ♥

Mötte upp västeråsarna, världens bästa!!! Verkligen världens bästa!!VERKLIGEN!!!*
promenerade till en stoooor park, som jag inte minns namnet på.. mötte upp resten av gänget där..Vilka människor!!Glada ´härliga,vänliga!!Öppna!!!

Satt där, och njöt av vädret,inte för varmt,inget regn, bara fint!!

Gick från parken , någonstans, mot stan, till Subway,tog maten och gick tillbaka till parken.

Alla hundar uppförde sig såååå fint!!!LOVELY!!! Längtar till nästa träff!!

Ska se om jag har några fin bilder att visa upp, annar finns det lite hör och var på facebook =)


Underbara människor!!


slappar hunden!!


Jag blev käääär i denna vovve!! Så fin, lyhörd och lugn =) Han söker nytt hem, ifall du letar vovve :P


När vi skulle hem,så började Chico halta.. lilla liten!! SNÄLLA SNÄLLA Danne körde oss då till station..Hittade inget fel på tassar och ben.. så antar han var överansträngd, inte van att gå TVÅ HELA dagar, och så mycket på asfalt..

LÄNGTAR tills jag träffar dessa människor igen <3


www.hundkampen.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0