Är det tisdag snart?

Jag orkar inte. Är helt slut! Har varit en sjuuuk kväll!!!kaso mer eller mindre en liten stund,men sedan var det bara såååå mycket!!
Borde lägga mig, borde gjort det direkt när jag kom hem! !
Men...ja, jag vet inte.kan nog inte sova ändå förrän sambo komer hem!

Vill ha tisdag och ledighet nuuu!!!!

Dricker ett the jag fått av min vän.. hmm vet inte om jag gillar det eller ej? Fast joo ,jag tror det är gott!! Lite sött i sig själv är det, Vanilla rubarhb heter det ( om jag stavat rätt)  roiboos the, rabarb,och jordgubbar och vanilj.
men joo det funkar,men inte som kvällsthe utan mer om man är sugen på något =)

Skulle ikväll, nu ha bloggat om fördelar nackdelar med flera hundar,men är för trött för att skriva något längre sammanhängande..

Hmmm sängen?


Kommentarer
Amanda

Var en jäkla blandning på the du. Vet du vad jag älskar? Det är att köpa chai på en thebutik, koka the't på mjölk, ha i nejlikor och lite kanel och socker.. MUMS! :) Speciellt när det börjar bli höst ute.. Supergott!

Ja, det vill jag gärna att du bloggar om! Det får du göra idag om du orkar! :)



Patt, patt, patt, patt, pattar, pattar, pattar! :P

Ja, men precis! Att lägga ut bilder på magen, när man har en tröja på sig eller eventuellt att dra upp tröjan och visa magen. Men många står liksom i hotpants och BH. Vissa tar till och med av sig BH'n och håller för PATTARNA! Haha!

Det är HELT okey att tycka till även fast man inte har barn. För när man är gravid första gången så har man ju faktiskt inga barn? :P

Det jag kan störa mig på är när folk, som inte vet något om barn, berättar hur DOM kommer uppfostra sina barn eller hur JAG bör göra med mitt. Man får gärna säga vad man tycker, men inte typ "jag skulle aaaaldrig låta mitt barn skrika i affären". Nehe? Men om du MÅSTE handla då? Skulle du lämna ungen i bilen? Eller Åka hem och skita i att äta kvällsmat? Då blir jag irriterad.. Haha!

Men tyck för guds skull till! Det ska jag göra idag! Tycka till om något jag inte vet någonting om! Haha! Undrar vad det blir.. :P

Och JA! NAVELSTRÄNG! Du såg rätt! Helt sjukt!!!

 2011-03-26  07:01:28
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0