Energiryck

Igår efter jobbet, som var en kaos dag, (fast nollan togs =))!!! ) så fick jag energi-ryck,dammsög,fixade och donade.

Vi hade ju en inneboende här ett tag, men han har tydligen flyttat?! Gör man så?! Bara flyttar utan att säga till att man gör det?  Och utan att säga TACK?!?
Nej,jag är både besviken och irriterad.
MEN det jag har gjort nu, är att städa hans rum. sååå skönt!!allt hans plockade jag ihop och lade i en IKEA påse, och upp på vinden.
Och dammsög, åååhhh gud vad härligt att ha hela lägenheten städad!

Så nu ska jag ( när jag orkar) fixa iordning till syrum där.

Jag måste ta tillvara på energirycken, idag efter jobbet, åkte vi och besiktigade bilen,sen ville jag till växtriket, i kön där, slog ångesten till..och nu ligger jag här mer eller mindre deckad, och säger någon fel sak vill jag bara vråla o skrika.

och det faktum att jag intevet var den kommer ifrån,gör mig irriterad, som fasiken.

Nu,the och en till macka.

Skulle plantera om blommor o greja, men energin är utslagen..

Kommentarer
Quila o Ronja

Ett tack hade väl varit på sin plats!!!

Syrum....KUL!

Bara att passa på, när rycken kommer. Det värsta är att det har en tendens att ta slut.....innan man är helt klar.

/Susanne

 2011-03-31  20:44:39
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Amanda

Men vilket cp! Knarkade han eller`? Haha! Låter som en flummare.. :D



Men.. Hoppas energin löser sig snart.. :(

 2011-03-31  21:50:36
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0