Grumme-vatten-tassbad

Vattnet blir typ kolsvart när man sköljt 12 tassar i det. Så gissa vad skit de drar in??
Alltså, grumme-vatten, jag har en gammal glassbunke 1,5liter, fyller med ljummet vatten, häller i lite grumme tvättsåpåa och så doppar jag tassrna i det, och sköljer av allt grus och smuts.
Smulan är lättast, hon lyfter tassrna själv, gull-smuli♥
Tyson gör sig söt och lägger huvudet i knät på en och försöker gömma tassrna, gulle, ska träna in det där med klickern sen, så underlättar det nog.
Chico, stora betongklumpen :P Man säger ju vig som ett kylskåp, han är följsam som ett kylskåp :P
Stor och klumpig så stär han där och lägger all vikt på den tass jag vill lyfta, hahaha knäpp hund♥
Alla tre har förvänansvärt mjuka trampdynor, inga riviga kanter eller så, så gissa hur fina de kommer vara när jag tvättat dem ett tag =)

Förresten, det finns tillskott att köpa som gör hundens pigment i nosen extra svarta för ett tag :O Hur konstigt??


Tror alla djurn är lite vår-trötta! Chico får man typ släpa fram på promenaden, tyson gör inte mycket väsen av sig, och smulan är väl lite skuttig, men väldigt lite bara =)


Som en jobbar-kompis skrev på facebook, i sommar kommer jag vara blond smal och kär

haha jag med säger jag bara,jag med =))
Härligt va =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0