Hundträning,ny energi,inspiration.

Igår började dagen med energi, eller inte började direkt på morgonen,men sen så :P
Körde DW med både Smuli och Tyson, dock i FEL ordning!

Först promenad med Smuli och Chico, sedan på med selen på smuli, och så tänkte jag att Tyson får gå med,så byter jag bara på dem sen...big mistake!!
Tyson ville ju oxå arbeta!!!Och inte bara gå där som en vanlig hund..
så han drog o slet värre än vad Smuli gjorde,så vem tränade mest Smulan eller jag??

Hon är helt annorlunda att träna än Tyson, hon gör allt i lugn och ro, inge hets,utan gör det hon blir tillsagt, heelt underbar♥
Och hon drog på bra!
När hon var klar,bytte jag till Tyson, efter mycket om och men...skulle ju lycklighets-hets-hoppa lite först..
Jag var svettig och hade ont i armen efter att ha hållit in honom..så tålamod?

Då han varit så hetsig tänkte jag att nuuuu ska han minsann få arbeta,så jag gick uppför alla uppförsbackar jag hittade,men ännu engång är frågan,vem fick arbeta mest, tyson eller jag?
Det är iaf jag som har träningsvärk i rumpan idag!

Faktiskt så har jag bild, men orkar ej gå o hämta sladden :P

Så långt,så bra, sen gick det utför, vägen till jobbet var tuuung så tung, och arbetet... det gick inte bra...jag är inte mig själv!!!inge energi, och inget bra alls =((

Idag en ledig dag, dock ingen lat sådan :P Utan upp före sju!! Snäll som man är så följde jag med svåger till västerås,och hjälpte han att hitta till nya skolan.
Bläää vad jag gått!!!
Köpte ett par nya jogging/mysbyxor! 89kr på mix outlet, *nöjd* då en viss liten gris åt upp mina gamla.. och mina andra gamla är bautastora plus verkligen GAMLA,går lixom inte att få dem helt rena =S

Kom hem vid halv tre,somnade som en griiiis på soffan så jäkla lovely och välbehövligt!!!

Prata med en kär vän, och hon gav mig energi♥ tack söta! så på lördag,eller söndag,blir det Stockholm♥

Hoppas nu bara att denna energi håller i sig!!
Imorgon blir det lite andra jobbplaner än det utgivna schemat,och det känns väääldigt spännande!även det känns som om det kommer att ge mig energi!
Lite otäckt,fast mest spännande =))

ja,nu blev det en väldans massa text....

trötta myyys hundar♥ smulan måste ha kudde!

En tyson som kan "stanna"  inte från senaste träningen... men ändå träning :P


och en tjock-jag.

Men hoppas inspirationen sitter kvar så är det snart borta... ääääh man vet aldrig =)




Kommentarer
Amanda

Å så söta dom är! :)

Du är ju inte tjock!!!!!!!!

Kul med bilder!



Nej, det har bara gått 4 dagar! Jag är jättesugen nu på att börja, men jag ska nog hålla mig resterande 3 dagar.. :)

 2011-03-02  09:08:28
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Sheriilyn

svar: Oj, tack så mycket!

Har nog aldrig sett en kropp som inte KAN bära väst. :)

 2011-03-02  14:36:15
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Amanda

Haha!

Ja, får ta tag i det där imorgon! :)

 2011-03-03  06:47:58
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Anonym

inga problem, man kan ofta tro att det är dyrare att servera hunden enbart kött men det är det inte:) Sök efter bäst-före datumköttet. Plocka på dig som fan!

Jag ger inte vincent en hel köttbit liksom, utan jag halverar dem och då äter han En köttbit om dagen. Så spär man sedan ut med färskfoder. Jag serverar dock inte färskfoder och rent kött ihop för det blir lite slöseri nästan, och för mycket mat att ta in.

 2011-03-03  12:21:20
URL: http://zombinans.blogg.se/
Isabel BoNiiiTa

Vilka fina hundar, jag älskar hundar men har ingen själv. Men det e n liten dröm =D

 2011-03-14  21:00:30
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0