Konsten att bli osams med folk.

Ja,det är en konst jag tydligen kan. Fast inte med flit.

Såhär,
jag har ju haft kontakt med killen som hade Tyson före mig, alltså inte dumma vidriga fd ägare,utan den sk fodervärden.
Kommer inte ihåg vad det var vi pratade om, men han sa något i stil med "verkar jag vara som ahmed eller"
och jag mitt osmidiga klant huvud..eller osmidig, näää det var han som var trög och pmsig.
Mitt svar var iaf, "nää jag tycker du verkar vara en bra och trevlig kille,men jag vet inte"
För hur ska jag kunna veta när jag aldrig träffat människan? Och Ahmed lurade mig ju tvärfett!!Han var riktigt trevlig i mailkontakten, och telefonsamtalen,OCH även när vi träffades, denenda gång,då när han kom med Tyson.
så mitt jag vet inte, gjorde han skitsur och blockade både msn och FB, hahahaha hur löjligt??
(kanske lika löjligt som detta blogginlägg :P )
Men ,han vet ju inget om mig heller..men inte skulle jag bli sur om någon sa så till mig =)

Puckade människor =)




Kommentarer
Amanda

Men gud! Vad är han, bög eller har har bara överskott av kvinnliga hormoner? Jag trodde bara det var tjejer som var så?!

Det är väl inget att bli sur över? Haha!

Du träffar allt för sura människor, det är det som är problemet tror jag!!



Haha, vet inte varför jag inet kan äta.. Helts sjukt.. Jag brukar alltid vara hungrig, men jag är väl stressad och ledsen, kanske därför. Ingen bantningsmetod att rekomendera dock.. :P

 2011-03-23  08:16:54
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Quila o Ronja

Hej, vad kul att du trillade in till mig, så jag hittade hit :-)

Konstiga människor behöver man inte ödsla energi på ;-)

Fina vovvar har du i alla fall

Ha en fin dag

Susanne

 2011-03-23  09:13:50
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0