Min lediga tisdag

Jag är verkligen så nöjd med min lediga tisdag.. jag fick sååååmyckt gjort!!! Både städa,sydde och tränade hundar.. och så bakade jag lite oxå.

Eller inte!!
Måndag jobbade jag ju stängning,var hemma typ halv tolv,lade mig typ ett, som vanligt.. hade alarm på halv tio ( jätte sovmorgon för mig, nästan ångestframkallande sovmorgon)
Men jag vaknade av mig själv sju, trött men nöjd gick jag up strax efter.. gjorde mina vanliga rutiner,kaffe,serier och hundar, kollade sedan på Gilmore Girls, ögonen var tunga så tunga, men VÄGRADE sova..
hmpf gick väl sådär!!
Sov o sov sov o sov... vaknade till någon gång strax efter lunch, tog ut hundar, för att sedan sova vidare...ögon och kropp ville inte vara med, bara ramlade ihop...anders kom hem någon gång, typ fem halv sex,men tror inte jag märkte det riktigt..
Sedan drog vi till subway, köpte mat, åt och jag sov vidare sen.. Vaknade åtta typ, tänkt jag skulle vara vaken och se DH... ställde alarm på klockan ifall jag skulle somna.. och det gjorde jag, vaknade halv nio, och då gav jag upp, sängen nästa..
Halv fem väckte anders mig och tände lampan, så jag inte skulle somna om, och jag hade lätt kunnat sova vidare..

Det är inte normalt att sova så där mycket.. något är ju för tusan fel.. och något har ju varit fel en längre stund...
jobbet... citerar en vän, det äter min själ...ärligt, jag är just nu ingen förebild, och borde inte vara där.. inte för ställets skull och inte för min skull.. tre veckor är det kvar..och jag går som en zombie,hittar inte leendet,engagemanget,farten..



Kommentarer
Amanda

:(

Låter inge bra. Skönt att sova kanske, men ändå.. Du kanske skulle kolla blodsockret? Diabetes?



Hahah, Lenita tipsar! Det är en ny kategori i bloggen!! xD

Duu.. Hur var det du gjorde med ihåliga benen? La du mat i dom och sen in i frysen eller hur var det? Tänkte testa det imorgon.. :)



Kraaam!

 2011-03-30  17:55:39
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Quila o Ronja

Näe, låter inte bra. Visserligen kan det ju vara skönt att sova, men inte hela tiden :-( Du ska väl kolla opp det?

Ang. draget....Vi har inte kunnat träna så mycket på vääääldigt länge, pga all snö. Men nu ska vi sätta igång på allvar. Då kommer jag även att skriva mera om det. Det finns en sida, där det står lite fakta, http://www.sennendraget.se/

Tack för din gulliga kommentar

Kram

Susanne

 2011-03-30  21:57:51
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0